Returnarea produselor


Avem încredere in produsele noastre asa ca extindem termenul legal de retur la 15 zile calendaristice, interval in care puteti sa returnati produsele. Fara intrebari suplimentare, fara bataie de cap.

Singurele costuri care pot cadea in sarcina clientului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele care prezinta urme de uzura sau orice alte defecte, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la data notificarii din partea clientului privind retragerea din contract, insa nu mai devreme de receptia coletului retur.

CONDITII DE RETUR

Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat:

  • - Sa nu fie deteriorat
  • - Sa nu fie purtat
  • - Sa nu miroasa a fum, parfum, etc
  • - Sa contina documentele cu care a fost livrat

Coletul returnat va fi inspectat de catre echipa Bayo, pentru a se verifica daca indeplineste conditiile enumerate mai sus; in caz contrar, nu va fi acceptat pentru retur.

Exceptii:
1) Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai în situatia în care sunt sigilate:
a) Produse de lenjerie intima

2) Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile clientului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

AMBALAREA SI RETURNAREA

Pentru a returna un produs, va rugam sa procedati dupa cum urmeaza:

  • - Completati formularul de retur ce poate fi descarcat de aici
  • - Ambalati produsul intr-un ambalaj care sa previna deteriorarea pe parcursul transportului impreuna cu formularul completat
  • - Asigurati-va ca in interior se gasesc documentele  care au insotit coletul la livrare (daca ati achitat rambrus factura si chitanta de la curier - original sau copie)

Contravaloarea produselor returnate se va achita prin transfer bancar, costurile transferului fiind suportate de catre Bayo.

Inainte de a returna produsul este necesar sa luati legatura cu reprezentantii nostri pentru a stabili detaliile returului. Trebuie sa cunoasteti urmatoarele detalii:

  • - Numele si prenumele dvs.
  • - CNP-ul dvs.
  • - contul dvs. bancar (IBAN)- Titularul contului  trebuie sa fie acelasi pe care s-a emis factura.

Pentru relatii suplimentare va stam la dispozitie prin numarul de telefon 0749.081.661 sau prin Email la adresa Office@bayo.ro.


Reconcilierea

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Teodora Hnatec, teodora[at]bayo.ro